A Magyar Nemzeti Bank 16/2021. (XI.25.) számú ajánlása a pénzügyi szervezetek panaszkezeléséről” szerinti tájékoztatás

Ügyfeleink panaszaikat az alábbi módon nyújthatják be bankunkhoz:

• személyesen bankunk központjában (1054 Budapest, Széchenyi rakpart 8.) üzleti órák alatt vagy

• valamennyi régióközpontunkban, kizárólag előzetesen egyeztetett időpontban

• telefonon 8-17 óráig, illetve csütörtökönként (8-20 óráig) a (+36-1) 374-8100 számon;

• faxon a (+36 76) 502-557 központi faxszámon;

• e-mailben az info.budapest@commerzbank.com címen, valamint

• levélben a 1245 Budapest, Pf. 1070 levélcímen.


Panaszkezelési Szabályzat

Panaszbejelentő nyomtatvány

MNB panaszbejelentő formanyomtatvány

Meghatalmazás panasz benyújtására

MNB Pénzügyi Navigátor Füzet (pénzügyi panasz)